Pogosta vprašanja

Poiščite odgovore na najpogostejša vprašanja o skrbi za vaš mobilni telefon in o servisiranju.

1. Zakaj garancija ne pokriva mehanskih poškodb ali poškodb z tekočino?

Skladno z garancijskimi pogoji proizvajalca, ki so navedeni v garancijskem listu, v primeru, ko servis ugotovi, da je prišlo do mehanske poškodbe kot posledica udarca, padca oziroma delovanja mehanskih sil (vključno z poškodbami ostrih predmetov, prask, loma, zvijanja, stiskanja itd), tovrstnih poškodb ne moremo odpraviti pod garancijo.

Ravno tako servis ne more opraviti garancijskega popravila, ko ugotovi, da je v aparat prišla tekočina. Le ta povzroča korozijo in poškodbe vezja ter elektronskih sklopov.

2. Zakaj se morajo določeni rezervni deli menjati samo v servisu?

Nekateri deli aparatov (hitro zamenljivi pokrovčki, baterije, baterijski pokrovi, ..) se lahko kupijo v našem servisu in servisni poseg ni potreben. Ostali deli zahtevajo specifične zahteve za odpiranje in načine vgradnje (aparat se lahko odpre samo v elektrostatično varnem okolju, predpisani so točno določeni koraki razstavljanja in sestavljanja, vijaki so pritrjeni z točno določenim navorom, itd..). S tem želimo preprečiti, da bi prišlo do morebitnih poškodb ali okvar, zaradi nepooblaščene vgradnje. Samo tako lahko damo garancijo na vgrajene dele in opravljen servisni poseg.

3. Ali v servisu odklepamo telefone?

Aparat vam lahko odklene operater na katerega je le ta zaklenjen, zato se za potrebe odklepa aparata obrnite na vašega operaterja.

4. Kako lahko povečam/zmanjšam glasnost slušalke? (splošno)

Nastavitev glasnosti se praviloma lahko nastavi tekom pogovora z navigacijsko tipko (v desno ali v levo), oziroma z tipkama (+ /–) ob strani telefona v kolikor ju telefon ima.

5. Kako pobrišem podatke v aparatu?

Aparate z operacijskim sistemom symbian ponastavite na tovarniško stanje tako, da odtipkate *#7370# in zaščitno kodo (v kolikor jo niste spremenili, je tovarniška koda 12345). Pri aparatih z operacijskim sistemom Windows, aparat ponastavite v meniju Nastavitve -> O napravi -> ponastavi telefon. Pri tem se vsi uporabniški podatki na aparatu pobrišejo in aparat se postavi na začetno stanje, kot je bil ob nakupu. Pri taki ponastavitvi velja opomba, da se podatki na SIM kartici/karticah in na spominskih karticah ne pobrišejo.

6. Kako naredim varnostno kopijo podatkov mojega aparata?

Pri večini enostavnejših aparatih Nokia in aparatih z operacijskim sistemom symbian si lahko naredite varnostno kopijo aparata s pomočjo brezplačne programske opreme Nokia PC Suite ali Nokia Suite na vaš računalnik.

Pri aparatih z operacijskim sistemom Windows, aparat samodejno dela varnostno kopijo imenika in koledarja v oblak preko vašega Windows e-računa, v kolikor ste si le tega nastavili. Ostale multimedijske vsebine lahko enostavno dostopate na aparatu kot zunanji disk in jih lahko prekopirate v svoj računalnik.

Pri aparatih z operacijskim sistemom Windows 7, za prenos multimedijskih vsebin uporabite brezplačno programsko opremo Zune.

Z aplikacijo Windows Phone za namizje sistema Windows lahko:
• Sinhronizirate glasbo, fotografije, filme, televizijske oddaje in poddaje iz obstoječe knjižnice Apple iTunes ali knjižnic sistema Windows s svojim telefonom z operacijskim sistemom Windows Phone 8.*
• Samodejno uvažate slike in videoposnetke, ki ste jih posneli s telefonom, v računalnik.
• Imate popoln pregled nad tem, koliko prostora zaseda posamezna vrsta vsebine, in tako poskrbite, da vam v telefonu nikoli ne zmanjka prostora.
• Svoje sezname predvajanja prenesete v telefon.
• Poiščete skladbe, ki jih je mogoče uporabiti za melodije zvonjenja, in jih dodate v telefon

7. Baterija se hitro prazni. Kaj lahko storim?

Avtonomija baterije je odvisna od veliko stvari. Eden večjih porabnikov je zaslon, zato nastavite osvetlitev le tega na manjšo vrednost. Preverite ali imate izklopljen Bluetooth in WiFi kadar le tega ne potrebujete. Preverite, kako pogosto imate nastavljeno sinhronizacijo elektronske pošte in po možnosti nastavite na ročno. Preverite, ali imate odprte aplikacije v ozadju.


VAS ZANIMA VEČ ALI POTREBUJETE DODATNE INFORMACIJE?
Pišite nam:
© 2014, Teleray d.o.o., Vse pravice pridržane
Pogoji uporabe / Avtorji
Naša spletna stran za boljše delovanje uporablja piškotke! Želite izvedeti več?
Ali se strinjate, da na vaš računalnik naložimo piškotke za ta namen?