Nasveti

Teleray Servis Nokia

Preden odnesete vaš telefon na servis, vam svetujemo, da pregledate spodnje nasvete in ugotovite, ali je vaš telefon resnično potreben popravila ali lahko napako morda odpravite sami. Ponujamo pa vam tudi nasvete, kako najbolje skrbeti za mobilno napravo in preprečiti različne poškodbe, ter kako vaš aparat ustrezno reciklirate.


1. Kaj se zgodi z mojimi podatki, ko aparat pošljem na servis?

Aparat se vedno najprej nadgradi z zadnjo programsko verzijo, to posledično pomeni, da se uporabniški podatki izgubijo. Pred pošiljanjem aparata si naredite varnostno kopijo vašega aparata. Kako to storite lahko najdete tukaj.

2. Aparat se ne vklopi, ne polni

Preverite ali lahko aparat polnite z drugim polnilcem ali drugo baterijo. Aparat pustite vsaj 30 min na polnilcu, v kolikor se še vedno ne polni, aparat dostavite v naš servis.

3. Aparat ne zazna SIM kartice

Preverite ali je vaš aparat mogoče zaklenjen na drugega operaterja. V navodilih za uporabo preverite ali je SIM kartica pravilno vstavljena.

4. Aparat ne najde omrežja

Preverite ali aparat deluje z drugo SIM kartico, oziroma ali vaša kartica deluje v drugem aparatu. V kolikor imate predplačniško SIM, preverite stanje in ali je SIM še veljavna. Preverite da ni aparat mogoče v profilu Brez povezave (lahko tudi Offline ali vklopljen letalski način ali podobno).

5. Aparat blokira, se ne odziva

Priporočamo format aparata. Navodila za ponastavitev aparata najdete tukaj.

6. Kako posodobim programsko opremo aparata?

Na Windows aparatih preverite ali obstaja posodobitev programske opreme za vaš aparat v meniju Nastavitve -> posodobitve -> preveri, ali so na voljo posodobitve.

Večino ostalih aparatov Nokia lahko posodobite z pomočjo brezplačne programske opreme Nokia Suite.

7. Baterija se hitro prazni

Avtonomija baterije je odvisna od veliko stvari. Nekaj nasvetov lahko najdete tukaj.

8. Slabo slišim ali sploh ne slišim sogovornika

Preverite nastavitev glasnosti vašega aparata. Navodila, kako spremenite glasnost slušalke najdete tukaj.

9. MMS sporočila ne delujejo

Za delovanje MMS sporočil so potrebne specifične nastavitve. Le te, večina aparatov avtomatsko zazna in nastavi, ko prvič vstavite vašo SIM kartico. Nastavitve so različne za vsakega operaterja, zato predlagamo, da preverite nastavitve z vašim operaterjem.

10. Skrb in nega aparata

Z napravo, baterijo, polnilnikom in dodatno opremo ravnajte previdno. V nadaljevanju je nekaj predlogov, s katerimi lahko zagotovite pravilno delovanje naprave.

• Skrbite, da bo naprava vedno suha. Padavine, vlaga in vse tekočine lahko vsebujejo mineralne primesi, ki povzročajo korozijo elektronskih vezij.

• Naprave ne uporabljajte in je ne hranite v prašnem ali umazanem okolju.

• Naprave ne hranite pri visokih temperaturah. Visoke temperature lahko poškodujejo napravo ali baterijo.

• Naprave ne hranite pri nizkih temperaturah. Ko se naprava segreje na običajno temperaturo, se v notranjosti lahko nabere vlaga, ki jo lahko poškoduje.

• Napravo odpirajte le v skladu z navodili v priročniku za uporabo.

• Z neodobrenimi prilagoditvami lahko poškodujete napravo in kršite predpise o radijskih napravah.

• Varujte jo pred padci, udarci in tresljaji. Grobo ravnanje jo lahko poškoduje. Priporočamo uporabo etuija ali zaščitne torbice.

• Površino naprave čistite samo z mehko, čisto in suho krpo.

• Naprave ne barvajte. Barva lahko prepreči pravilno delovanje.

• Pazite, da naprava ne bo blizu magnetov ali magnetnih polj.

• Če želite, da so pomembni podatki na varnem, jih shranite na vsaj dve ločeni mesti, na primer v napravo, na pomnilniško kartico ali v računalnik ali si pomembne informacije zapišite.
Pri daljšem delovanju se naprava lahko segreje. V večini primerov je to povsem običajno. Če se naprava preveč segreva, lahko samodejno upočasni delovanje, zapre aplikacije in prekine napajanje ter se po potrebi izklopi. Če naprava ne deluje pravilno, jo odnesite na najbližji pooblaščeni servis.


11. Recikliranje 

Elektronske izdelke, baterije in embalažo, ki jih ne potrebujete več, odnesite na ustrezno zbirališče ali jih pošljite v naš servis. . Tako boste preprečili škodljive posledice nenadziranega odlaganja odpadkov in spodbudili recikliranje materialnih virov. Ves material v napravi se lahko obnovi kot material in energija. Navodila za recikliranje izdelkov Nokia najdete na spletnem naslovu www.nokia.com/recycle.

12. Simbol prečrtanega smetnjaka 

Simbol prečrtanega smetnjaka na izdelku, bateriji, v dokumentaciji ali na ovojnini pomeni, da morajo biti neuporabni električni in elektronski izdelki in baterije zavrženi na posebno zbirališče odpadkov. Teh izdelkov ne zavrzite med navadne gospodinjske odpadke, temveč poskrbite, da bodo reciklirani. Za več informacij o najbližji točki za recikliranje se obrnite na lokalno komunalno službo ali pa obiščite spletno mesto www.nokia.com/support. Več informacij o okoljskih lastnostih naprave poiščite na tem  spletnem naslovu.


VAS ZANIMA VEČ ALI POTREBUJETE DODATNE INFORMACIJE?
Pišite nam:
© 2014, Teleray d.o.o., Vse pravice pridržane
Pogoji uporabe / Avtorji
Naša spletna stran za boljše delovanje uporablja piškotke! Želite izvedeti več?
Ali se strinjate, da na vaš računalnik naložimo piškotke za ta namen?